O mnie | Stwardnienie Rozsiane


Cześć!

Jestem Paula. Do kwietnia tego roku - zwyczajna dziewczyna, studentka, miłośniczka książek i wszystkiego, co z nimi związane.

W kwietniu moje życie zmieniło się o sto osiemdziesiąt stopni, ponieważ zdiagnozowano u mnie stwardnienie rozsiane. Jest to choroba nieuleczalna, ale istnieją leki, które pomogą mi sobie z nią poradzić i chociaż trochę spowolnić jej przebieg. Konieczna jest też rehabilitacja, ponieważ z powodu rzutu cierpię na niedowład prawej strony ciała.

Ze względu na to, że leczenie i rehabilitacja nie są tanie, założyłam subkonto w fundacji Dobro Powraca. Będę niesamowicie wdzięczna każdemu, kto zechce przekazać mi swój 1% podatku lub wesprzeć drobną darowizną.


1% PODATKU:
Numer KRS OPP (Fundacji Dobro Powraca): 0000338878
Cel szczegółowy: PAULINA KUKUŁA

DAROWIZNA:
Konto bankowe: BRE Bank SA Oddział Korporacyjny Wrocław, 
95 1140 1140 0000 2133 5400 1001
Odbiorca: Dobro Powraca – Fundacja na rzecz Chorych  na stwardnienie rozsiane, 
ul. Hłaski 34/12, 54-608 Wrocław
Tytuł przelewu: PAULINA KUKUŁA


Darowiznę może przekazać zarówno osoba prywatna, jak i firma - przekazanie darowizny przez firmy umożliwiają zapisy ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych. Na mocy tej ustawy każda firma może odpisać darowiznę od podstawy opodatkowania do wysokości 10% rocznego dochodu.

Bardzo ważnym jest uwzględnienie w rubryce "cel szczegółowy" oraz w tytule przelewu mojego imienia i nazwiska - w mianowniku, bez dodatkowych informacji czy wyrażeń. Tylko wtedy wpłata zostanie przekazana bezpośrednio na moje konto.


Liczę, że dzięki wsparciu uda mi się jak najdłużej walczyć z chorobą.
Dziękuję za każdą pomoc!

Paula



Komentarze